Adaptum huisstijl & website
Makers van wendbaarheid. Dat is waar Adaptum voor staat.
Zo helpen zij organisaties om zich aan te passen aan veranderende omstandigheden.
Maar hoe geef je dat weer in een huisstijl?
De ‘wendbaarheid’ moest -naast de payoff- ook in het logo zelf vertegenwoordigd worden.
Zo verlopen de letters van strak en recht (A) naar rond en geschreven (M).
Iconen
Er zijn diverse iconen ontwikkeld om de Adaptum aanpak visueel te ondersteunen.
De klant heeft deze iconen in een voor hem werkbaar bestandsformaat ontvangen, om te gebruiken in diverse (Powerpoint) presentaties.
Voor de opmaak van de huisstijl zijn -naast de kleuren in het logo-
een aantal blauwe stalen geselecteerd. De frambooskleur wordt altijd gebruikt voor kleine elementen die op moeten vallen.
Zo zijn alle zogenaamde ‘call to action’ buttons in de website in deze kleur geplaatst, zo is het voor de bezoeker intuïtief navigeren. Voor teksten op de website wordt het ‘websafe’ Source Sans Pro font gebruikt.