Escapepool
De Escapepool in Harmelen is een unieke escaperoom in het water. Een extra dimensie bovenop, of eigenlijk onderop, de setting van een gewone escaperoom, want je duikt letterlijk het verhaal in bij de Escapepool.
Pencilpoint verzorgde een moderne website die past bij de sfeer en USP’s van de Escapepool en wij ondersteunen door middel van cross-mediale marketing, zoals Google Ads en gedrukte media.
Moderne website
De ervaringen van spelers die de Escapepool hebben gespeeld, zijn zeer positief. Niet voor niets werd de Escapepool uitgeroepen tot publieksfavoriet 2021. Aan de oude website was dat echter moeilijk af te zien en de gave setting die aanwezig is op locatie kwam online niet tot zijn recht. De webdesigners en contentspecialisten van Pencilpoint ontwierpen een website die de bezoeker uitnodigt tot het maken van een afspraak om deze unieke Escaperoom zelf te beleven.
Digitale bannering & social media
Voor het creëren van top-of-mind-awareness hebben wij digitale banners ontwikkeld. Ook onderhouden wij de socialmediakanalen.
Google Ads
Voor het vergroten van de online vindbaarheid hebben we een Google Ads campagne opgezet. De campagne richt zich op een doelgroep binnen een bepaald aantal kilometers rondom de locatie van de Escapepool. We presenteren de unieke features van de Escapepool en houden rekening met de praktische wensen van de bezoeker. Daarnaast combineren we goed zoekwoordenonderzoek met overtuigende advertentieteksten en optimaliseren onze Googlespecialisten de campagne voor het beste resultaat.
Gedrukte media
In opdracht van Escapepool ontwikkelde Pencilpoint A4-flyers om als insert in een duikblad te steken. Een opvallend aantal groepen dat de Escapepool bezocht, heeft ook affiniteit met duiken. Het duikblad heeft een oplage van ongeveer 13.000 stuks. Zodoende bereiken we een hoop mensen die aantoonbaar interesse kunnen hebben in de unieke experience die de Escapepool ze te bieden heeft.