Cazas_Achtergrond-1

Wat hebben we gedaan
voor dit project?

Cazas Wonen

Tussen het Baken en het Spoor worden 120 huurappartementen gerealiseerd door Cazas Wonen. Het doel is onder andere om doorstroming op de woningmarkt te creëren doordat senioren mogelijk een eengezinswoning achterlaten. Wij mochten Cazas Wonen ondersteunen in de aanloop naar de verhuur van deze appartementen.

Aan de hand van een strategisch plan hebben we Cazas Wonen geholpen bij de inzet van de juiste communicatiemiddelen. Zo’n plan biedt een gestructureerde aanpak voor het bereiken van marketingdoelstellingen, helpt bij het effectief inzetten van middelen en zorgt voor een consistente boodschap.

Cazas_Achtergrond-2
Cazas_Achtergrond-3

 

Projectlogo en -website

Een logo fungeert als het gezicht van je project. Het helpt mensen om je merk snel te herkennen en te onthouden. Een consistente visuele identiteit, ondersteund door een eigen website, versterkt je merk. 

Het projectlogo- en de website hebben we geïntegreerd in alle verdere marketinguitingen die we hebben verzorgd om het project aandacht te geven. Het logo en de website zijn volledig in de huisstijl van Cazas Wonen, maar wel met een eigen identiteit. Kortom, een uniek logo met herkenningselementen van Cazas Wonen.

Cazas_Logo_Muur-2
Cazas_Inhoud_Logo-1
Cazas_Cazas:De waag-5
#f6f4ec

Impressie

De website dient als verzamelplek voor alle belangrijke informatie.

Cazas_De-Waag-Website-1
Cazas_Nieuwjaarsbrief-2

De nieuwjaarskaart voor
huidige huurders

Cazas Wonen heeft natuurlijk al vele huurders in het huidige bestand die potentieel geïnteresseerd zijn in een doorstroming naar een appartement. Om deze huurders te attenderen op de aankomende plannen, hebben we een Nieuwjaarskaart met daarin alle beschikbare informatie rondgestuurd. Een leuke, speelse manier om de aandacht te trekken.
#f6f4ec

 

E-mailmarketing met behulp van ActiveCampaign

E-mailmarketing is een krachtige manier om direct in contact te komen met je doelgroep, en ActiveCampaign is een van de beste tools om dit effectief te doen. Met ActiveCampaign kun je complexe automatiseringen instellen die gepersonaliseerde klantreizen mogelijk maken. En dat is precies wat we gedaan hebben voor Cazas Wonen. Met behulp van verschillende automatiseringen hebben we het gehele aanmeldproces van de informatiebijeenkomst kunnen personaliseren. Hierdoor waren we in staat gerichte en relevante content sturen naar alle betrokkenen.

Cazas_Email.

 

De informatiebijeenkomst in Het Baken

Op 9 en 10 april werden de informatiebijeenkomsten georganiseerd. Op deze dagen kon men in Het Baken alle informatie verzamelen over het nieuwe project. Zowel huidige huurders als potentiële nieuwe huurders waren welkom. Om beide doelgroepen te bereiken, hebben we de huidige huurders een flyer toegestuurd. De niet-huurders kregen een flyer meegestuurd in de Woerdense Courant. Er was grote opkomst en binnen no-time zaten alle tijdsloten vol. Een groot succes!

Cazas_Flyer_Informatiebijeenkomst
#f6f4ec

 Woningen beschikbaar op WoningNet

Kort na de informatieavond zijn de woningen beschikbaar gekomen op WoningNet. Er waren maar liefst 600 (!!) inschrijvingen op de eerste dag. De krant benoemde ‘een stormloop op nieuw appartementencomplex’. Wij bedanken Cazas Wonen voor deze mooie samenwerking.

#ffffff