Nieuwbouwproject Prinsenhof
Voor het nieuwbouwproject Prinsenhof van HeijWaal Vastgoedrealisatie mochten wij een brochure, banners en social media posts ontwikkelen. Ook bedachten we een beeldmerk en stijl, passend bij de sfeer van het project: 21 duurzame nieuwbouwwoningen vlakbij het centrum van Woerden.
Beeldmerk Prinsenhof
Het beeldmerk van Prinsenhof bevat drie warme kleuren uit een kleurenpalet dat Pencilpoint heeft bedacht. De letters zijn opengewerkt en hebben hier en daar afgeronde hoeken. Dit benadrukt het gevoel van openheid en vriendelijkheid. We ontwierpen ook een diapositieve versie. De slogan 'Hoffelijk wonen bij het centrum' is bedacht door onze content creators en omvat alles wat het project behelst. Je komt het beeldmerk tegen in alle offline en online uitingen van Prinsenhof.
Lettertypes en kleurenpalet
Uitingen Prinsenhof
Pencilpoint ontwikkelde voor Prinsenhof een brochure met ingekleurde situering, hekwerkdoeken en roll-up banners voor de open dag op de bouwlocatie.
Om de open dag en het inschrijfmoment aan te kondigen, maakten we vier krantenadvertenties en diverse social media posts.