iClean Carwash
De modernste groene wasstraat van Nederland; dat is de positionering van iClean Carwash Naarden. Pencilpoint ontwierp de complete huisstijl en verzorgt de actiematige vormgeving en signing. Via een crossmediale marketingcampagne zette Pencilpoint het unieke spaarsysteem strategisch in de markt. Door het onderhouden van de social media en het inzetten van online campagnes, zorgen wij voor optimale online zichtbaarheid.
Het logo van iClean heeft een frisse uitstraling door het kleurgebruik. De speelse letters staan voor de belevenis die bij de carwash centraal staat. Het logo is doorgetrokken in het logo voor VIP, Car Repair, Carpolish en Early Bird.
De kleuren die zijn gebruikt voor iClean Carwash zijn helder en geven een frisse uitstraling. Naast de groene en blauwe kleur wordt wit gebruikt als basiskleur. Helder, duidelijk en no-nonsense.
De middelen die voor iClean zijn ontworpen binnen de vernieuwde huisstijl variëren van briefpapier en enveloppen tot visitekaartjes, posters en advertenties. De stijl is als een rode draad doorgetrokken, waardoor de carwash één beeld uitstraalt.
Social media
Al enkele jaren onderhouden wij met succes en plezier de social media van iClean Carwash Naarden en ontwikkelen wij online marketingcampagnes. Wij doen dit onder meer met organische berichten, winacties, video’s en vacaturecampagnes. iClean heeft seizoensgerelateerde acties die wij op social media onder de aandacht brengen. Ook de voordelen van het unieke FAN-spaarsysteem komen regelmatig voorbij op social.
Seizoensuitingen
Ieder seizoen ontwikkelt Pencilpoint een seizoensgerelateerde actie voor iClean Carwash Naarden. Alle uitingen bij het pand en online, krijgen een afgeleide vorm van de huisstijl, passend bij het seizoen.
Restyle website
In 2019 gaven we de website van iClean een nieuwe uitstraling. Met behoud van de huisstijl, hebben we de site krachtiger en dynamischer ontwikkeld.
Nieuw is de mogelijkheid om online een afspraak te maken. Voordeel is dat de medewerkers van iClean het werk niet hoeven te onderbreken om de telefoon op te pakken en dat klanten op ieder moment van de dag een VIP-afspraak kunnen inplannen op de dag en tijd die hen het beste schikt.