Agile. Scrum. Lean. Green belt. Slechts een greep uit de hedendaagse marketingtermen. Bij Pencilpoint werken we al meer dan 20 jaar snel, efficiënt en direct. Dit is, zonder er een label aan te geven, onderdeel van de kracht van ons middelgrote reclamebureau.
“Wij geloven in korte communicatielijnen. Zo hebben opdrachtgevers zoveel mogelijk rechtstreeks contact met de creatief die voor hem of haar werkt. Dit betekent geen ruis op de lijn bij het doorgeven van een briefing of feedback op het ontwerp”, zegt Gerard van Dam, creatief directeur. “En geen verborgen overheadkosten.”
Weten wat er speelt
“Wij kennen onze klanten persoonlijk, weten wat er speelt en kunnen daardoor proactief adviseren. Doordat we snel kunnen schakelen, kunnen we gericht inspelen op actualiteit. Dat kan iets zijn dat speelt bij een opdrachtgever, zoals een opening of jubileum of is een actualiteit dat ons allemaal raakt. Dat hebben we de afgelopen maanden laten zien. Van nieuwsbrieven, posters en signing tot en met complete actiewebsites die binnen een paar dagen volledig online stonden. Al deze zaken hebben we snel opgepakt en opgeleverd. Ik ben er trots op hoe wij dit als team hebben opgepakt.”
Specialisten onder een dak
“Hierbij is het echt een meerwaarde dat we verschillende specialisaties onder een dak hebben. We leveren complete opdrachten op. Niet alleen creatieve vormgeving, maar ook goede teksten, onderhoud van social media, het maken van video’s en strategische campagnes. Zo kunnen opdrachtgevers een complete vraag bij ons neerleggen en kunnen ze de complete uitwerking aan ons overlaten. Ontzorgen in optima forma.”
Blijf zichtbaar
“De wereld staat niet stil en ontwikkelingen blijven elkaar opvolgen. Wij kennen de trends en weten ook welke trend past bij onze klanten- of juist niet. Voor ieder bedrijf en iedere ondernemer geldt: zichtbaar zijn is belangrijker dan ooit. Net als je echt onderscheiden van je concurrent. Een eigentijdse en actuele website, consequent aanwezig zijn op social media en een sterke huisstijl, dragen bij aan je bedrijfsimago.”