Naast huisstijl ook marketingstrategie ontwikkeld - Pencilpoint
Gepubliceerd: 04-10-2017

Pencilpoint voor iClean Carwash


Omgeving Naarden is een nieuwe carwash rijker. En wat voor één! Bij iClean Carwash staat naast een schone auto ook de belevenis centraal. Speciaal voor iClean Carwash heeft Pencilpoint de complete huisstijl bedacht en ontwikkeld. Voor het innovatieve spaarsysteem heeft Pencilpoint meegewerkt om deze strategisch in de markt te zetten.
De huisstijl van iClean Carwash straalt frisheid en speelsheid uit. Precies wat iClean Carwash kenmerkt. Een speels bedrijf wat autowassen naar nieuwe dimensie brengt.



De volgende elementen zijn ontworpen:

• Huisstijl
• Logo
• Communicatiemateriaal
• Website
• Flyers en posters

iClean FAN marketingcampagne

Voor het nieuwe spaarsysteem van iClean heeft Pencilpoint een crossmediale strategie ontwikkeld. In de strategie wordt social media versterkt met offline media.



 

 

Pencilpoint heeft gerealiseerd:

• Social media strategie
• Persbericht
• Video
• Logo
• Spandoeken
• Flyers en posters

Bekijk de website.