• brochures & flyers
  • logo & huisstijl
  • social media

Nieuwbouwproject Prinsenhof

Voor het nieuwbouwproject Prinsenhof van HeijWaal Vastgoedrealisatie mochten wij een brochure, banners en social media posts ontwikkelen. Ook bedachten we een beeldmerk en stijl, passend bij de sfeer van het project: 21 duurzame nieuwbouwwoningen vlakbij het centrum van Woerden.

 

Beeldmerk Prinsenhof

Het beeldmerk van Prinsenhof bevat drie warme kleuren uit een kleurenpalet dat Pencilpoint heeft bedacht. De letters zijn opengewerkt en hebben hier en daar afgeronde hoeken.
Dit benadrukt het gevoel van openheid en vriendelijkheid. We ontwierpen ook een diapositieve versie. De slogan 'Hoffelijk wonen bij het centrum' is bedacht door onze content creators en omvat alles wat het project behelst.
Je komt het beeldmerk tegen in alle offline en online uitingen van Prinsenhof.

Lettertypes en kleurenpalet

In alle offline uitingen van Prinsenhof gebruiken we het lettertype Freight Sans Pro. Voor de lopende tekst is dit een mooie en duidelijke letter. Voor koppen en andere zaken die moeten opvallen gebruiken we het lettertype Golden Plains. Een sierlijke handgeschreven letter die goed past bij de sfeer van het nieuwbouwproject. Net zoals het kleurenpalet van twaalf warme kleuren.

Uitingen Prinsenhof

Pencilpoint ontwikkelde voor Prinsenhof een brochure met ingekleurde situering, hekwerkdoeken en roll-up banners voor de open dag op de bouwlocatie.
Om de open dag en het inschrijfmoment aan te kondigen, maakten we vier krantenadvertenties en diverse social media posts.

Ook een mooi ontwerp nodig?

Vraag ons naar de mogelijkheden of maak een vrijblijvende afspraak om je wensen te bespreken.
Voor jouw project ben je bij Pencilpoint aan het juiste adres!

MEER PROJECTEN