• strategie
  • video

ICLEAN CARWASH CAMPAGNE

De modernste wasstraat van Nederland; dat is hoe iClean Carwash zich positioneert. iClean maakt van auto wassen een ware belevenis. Om het bedrijf krachtig neer te zetten in de markt heeft Pencilpoint de complete huisstijl ontworpen. Daarnaast heeft Pencilpoint het nieuwe spaarsysteem van iClean strategisch in de markt gezet via een crossmediale marketingcampagne.

Het ontworpen logo voor iClean heeft een frisse uitstraling door het kleurgebruik. De speelse letters staan voor de belevenis die bij de carwash centraal staat. Het logo is doorgetrokken in het logo voor het iClean FAN spaarsysteem.

De kleuren die zijn gebruikt voor iClean Carwash zijn helder en geven een frisse uitstraling. Het kleurgebruik is doorgetrokken in alle communicatie-uitingen. Naast de groene en blauwe kleur wordt wit gebruikt als basiskleur. 

De middelen die voor iClean zijn ontworpen binnen de vernieuwde huisstijl variëren van briefpapier en enveloppen tot visitekaartjes, posters en advertenties. De stijl is als een rode draad doorgetrokken, waardoor de carwash één beeld uitstraalt.

iClean FAN spaarsysteem strategie

Om meer bekendheid rondom het innovatieve iClean FAN spaarsysteem te creëren,
heeft Pencilpoint een marketingstrategie en social media campagne ontwikkeld

Video

 

Voor de Facebook campagne is een video gemaakt die laat zien hoe het spaarsysteem werkt. De crossmediale campagne heeft een conversieratio van 50% behaald. 

 

Ter versterking van de online campagne zijn diverse middelen bij de carwash ingezet. Er hangen grote spandoeken om bezoekers te attenderen op het nieuwe spaarsysteem. Daarnaast heeft Pencilpoint flyers in dezelfde stijl ontwikkeld die worden verspreid bij de carwash. 

Zelf ook een mooi ontwerp nodig?

Vraag naar de mogelijkheden of maak een vrijblijvende afspraak om uw wensen in kaart te brengen.
U bent bij Pencilpoint aan het juiste adres voor uw project!

MEER PROJECTEN