Deze website maakt gebruik van cookies

Mogen we cookies plaatsen? Zo kunnen we je de beste website ervaring bieden! Onze prachtige video's mogen wij alleen voor je afspelen als je de cookies accepteert. Door op 'Akkoord' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Akkoord
Niet akkoord
09-03-2023

Zo plan je een bericht in op je LinkedIn bedrijfspagina!

Op LinkedIn kon je op persoonlijke profiel al berichten inplannen. Vanaf nu is dit ook mogelijk voor bedrijfspagina’s. Hoe werkt dit precies? Wij leggen het je uit in dit blog!

Linkedin bericht inplannen website 1

Hoe plan je een bericht in op LinkedIn?

  1. Open je LinkedIn bedrijfspagina op je desktop. Begin met het schrijven van een bijdrage zoals je normaal zou doen.
  2. Ben je klaar met schrijven? Klik dan op het klokje naast de blauwe knop “bijdrage”.
  3. Hier kun je een datum en tijd kiezen waarop je het bericht geplaatst wil hebben. Je kunt een bericht tussen een uur en drie maanden van tevoren inplannen. Let op dat je AM of PM moet selecteren. AM is vanaf 12 uur ’s nachts tot 12 uur ’s middags. PM is vanaf 12 uur ’s middags tot 12 uur ’s nachts.
  4. Daarna kun je je bericht nog een keer controleren en eventueel een afbeelding of hashtags toevoegen. De inhoud van het bericht kun je na het plannen niet meer bewerken.
  5. Klik vervolgens op de blauwe knop “schedule” of “schema” en je bericht wordt ingepland!

 Let op! Je kunt alleen tekstberichten, berichten met een foto of link en het vieren van een gelegenheid inplannen. Meerdere foto’s, services, polls, events, vacatures en reposts kun je niet inplannen.

Waar vind je een overzicht van je geplande berichten?

  1. Begin met het schrijven van een bijdrage.
  2. Klik op het klokje. Vervolgens zie je in het scherm “alle geplande bijdragen weergeven”. Hier kun je je geplande berichten zien.
  3. Hier kun je de dag en het tijdstip van het bericht nog aanpassen of het bericht verwijderen.

Met deze handige interne feature kun je gemakkelijk een bericht inplannen op een tijdstip die voor jou of jouw doelgroep het beste uitkomt. Ga jij deze functie uitproberen?

Heb je behoefte aan meer van dit soort tips? Neem contact met ons op! Wij helpen je graag bij het onderhouden van jouw social media.

Hulp nodig bij je social media?

misschien vind je deze artikelen ook interessant

Vindbaarheid 240x240

Lokaal vindbaar in de zoekmachine?

Hoe vaak betrap jij jezelf erop dat je lokaal aan het zoeken bent in de zoekmachine?  Zo zoeken we vaak dingen op als we in een bepaalde stad zijn om te eten, te overnachten of om een bepaalde winkel te bezoeken. Je kunt nu simpelweg een zoekopdracht uitzetten voor een restaurant in een stad, maar hoe zorg je er nu voor dat jouw bedrijf ook zo goed zichtbaar is?

Branding 240x240

Dit móet je weten over (re)branding

Het bouwen van een sterke en herkenbare identiteit, dat is waar Branding over gaat. Een sterke Branding onderscheid je van concurrentie, het zorgt voor loyaliteit en het vergroot de waarde van je bedrijf. Het is een cruciaal onderdeel van je marketing en meer dan een logo en kleurenschema. Wij delen enkele feiten over Branding!

Prins vs digitaal 240x240

Print vs. digitaal

Wist je dat papier al bijna 2000 jaar gebruikt wordt als communicatiemiddel? We zien dat de wereld van print de afgelopen jaren een flinke ontwikkeling doormaakt. Het is inmiddels bijna een luxeproduct en het wordt gebruikt voor het overbrengen van een beleving en een tastbare ervaring. Sinds enkele jaren is het de wereld van online die veel print overneemt.

We zien de laatste tijd wel de trend dat ook offline media weer een opmars maakt. Door stijgende bezorgdheid over de verandering van het klimaat, zien we wel een andere ontwikkeling in het soort drukwerk. Er wordt steeds meer duurzaam gedrukt, waarbij er gebruikgemaakt wordt van milieuvriendelijke materialen en energiezuinige technologieën.

Linkbuilding 240x240

Een Linkbuilding strategie voor jouw website

Dat online aanwezigheid ontzettend belangrijk is, dat is al langere tijd duidelijk. Een goed ontwikkelde strategie is belangrijk voor het succes. Niet alleen voor de socialmediakanalen wil je een effectieve strategie inzetten, ook voor je vindbaarheid op Google is dit belangrijk. 

We spreken hier dan van een SEO-strategie. Ook wel de search engine optimalisatie genoemd. Binnen je SEO-strategie zijn er verschillende aspecten die aan bod komen, waaronder het actief inzetten van Linkbuilding. Maar wat is Linkbuilding nu en hoe kun je dit inzetten voor jouw bedrijf? Wij leggen het uit.

wil je
jouw idee
met ons
bespreken?

Bel of mail ons en we plannen graag een vrijblijvende afspraak in. De koffie staat klaar! 

Copyright © Pencilpoint | Website: Pencilblocks