Rebranding Pencilpoint huisstijl - Pencilpoint
Gepubliceerd: 19-10-2016

De kunst van het weglaten


Als designbureau kunnen we natuurlijk niet achterblijven, daarom zijn we aan de slag gegaan met de restyling van ons logo en de bijbehorende huisstijl. Wij zijn allereerst gaan kijken waar Pencilpoint in de kern voor staat en hoe wij dit onder de aandacht van onze klanten willen brengen. En aangezien wij ons richten op design in de breedste zin van het woord, hebben wij dit vertaald in de payoff ’online & offline design’. Kortom, alles wat u aan design nodig heeft!
Dat betekent niet dat wij overige zaken als drukwerk, hosting en ZMO niet meer verzorgen. Uiteraard zijn wij nog steeds uw partner van A tot Z, zoals u dat van ons gewend bent.

 

Het Pencilpoint logo is verfrist en onnodige elementen zijn eruit verwijderd. Zo is ’point’ wat voorheen dikgedrukt stond, nu even dik geworden als de rest van de naam. Zonder de herkenbaarheid te verliezen zijn de letters aangepast naar een eigentijdser design. Uiteraard mag de bekende oranje punt niet ontbreken, deze heeft wederom zijn plaats veroverd in het nieuwe logo.

 

Weten wat wij voor u kunnen betekenen in het restylen van uw logo / huisstijl? Neem eens vrijblijvend contact op >