Een (nieuw) logo of complete huisstijl - Pencilpoint
Gepubliceerd: 21-02-2018

Pencilpoint ontwikkelt de stijl die bij je past


Een nieuw bedrijf. Uitbreiding van je diensten. Het voeren van een extra merk. Allemaal goede redenen voor het laten ontwerpen van een logo of huisstijl. Ook het aanpassen van de bestaande huisstijl komt steeds vaker voor. Als bedrijf is het belangrijk om één stijl uit te dragen. Een stijl die past bij de producten, diensten en kernwaarden.

Een stijl bepaal je niet zomaar


Het creëren, aanpassen of uitbreiden van een huisstijl gaat verder dan alleen “een plaatje dat er mooi uitziet”. Met een eenduidig beeld laat je de doelgroep zien waar je voor staat. Wat past bij jouw merk? Ga je voor speels, strak, modern of kleurrijk?

Van logo tot complete stijl


Verschillende klanten vroegen Pencilpoint een huisstijl te creëren, aan te passen of uit te breiden. Vanuit een scherp strategisch oogpunt en met een creatieve blik verrasten onze vormgevers diverse opdrachtgevers. Zo heeft De Koffie TukTuk het logo uitgebreid vanwege de nieuwe aanwinst; een mobiele espressobar in de vorm van een bakfiets. Voor de duikbeurs Duikvaker ontwikkelden we een compleet nieuw design vanwege de uitbreiding van de jaarlijkse specialisatiebeurs. Voor de nieuwe beursstijl realiseerde Pencilpoint het logo, de advertenties, posters enzovoort.



Bekijk de Logo Showcase voor nog meer logo’s en huisstijlen die we inmiddels hebben ontwikkeld. Wil je onze vormgevers ook eens met jou mee te laten denken? Neem gerust contact op voor een vrijblijvende afspraak!