hero-2

Een huisstijl die past bij het imago

Femco Brochure voorbeeld
20 april 2018

Wat als je huisstijl niet meer past bij je imago? Met deze vraag klopte Femco® Draintechnology aan bij Pencilpoint. De huisstijl was verouderd en vroeg om een compleet re-design. Geen probleem! De huisstijl kreeg een totaal vernieuwde look-and-feel: van logo tot kleurgebruik en communicatiemiddelen.

Stoer en opvallend

Femco® Draintechnology is marktleider op het gebied van de ontwikkeling en productie van hoogwaardige olie aftappluggen, milieupluggen en Mobiele Service Units. Deze wereld vraagt om een stoere en opvallende look. Precies wat Pencilpoint heeft laten terugkomen in de huisstijl.

Logo en kleurgebruik

Het logo heeft een kleine restyle gekregen. De letters zijn recht gezet voor een stevige en stoere look. Losse elementen zijn uitgelijnd en zo geïntegreerd dat het samen één geheel wordt. In het kleurgebruik is gekozen voor de basiskleur groen. De kleuren zijn zo op elkaar afgestemd dat het totale palet rust uitstraalt.

Look-and-feel brochure

Natuurlijk is de restyle doorgetrokken naar de communicatiemiddelen. Zo heeft de brochure van Femco een nieuwe lay-out gekregen waarbij de focus ligt op beeld en kleur. Door een aantrekkelijke look-and-feel wordt de doelgroep getriggerd om de informatie te lezen.

Benieuwd naar het resultaat? Bekijk alle elementen in de showcase.